Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | B-RAL2 | ||
Čas startu | 14:05:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK RUL 96 | ||
Typ | |||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1681 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 0 / 0 | 700 |
Vzlet [S / Z / D] | 14:05:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 0 | 0 |
Protisměrný let [P] | 1 | -561 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 14:12:00 | 14:12:26 | ANO | ANO | GND - 3500 | 428 | 67 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 14:14:29 | 14:14:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 459 | 97 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 14:19:55 | 14:19:46 | ANO | ANO | GND - 3500 | 368 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 14:23:34 | 14:23:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 388 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 14:24:41 | 14:24:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 439 | 76 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 14:29:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 14:36:06 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 14:38:10 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 14:40:43 | 14:42:04 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 801 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 14:44:29 | 14:45:58 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 915 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 14:48:51 | 14:49:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 777 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 14:52:09 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B07 | PB | 83.91 | 14:54:57 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 14:57:22 | 14:57:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 567 | 82 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 15:02:52 | 15:03:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 488 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 15:05:13 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - 3500 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B09 | PB | 110.07 | 15:08:02 | 15:07:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 531 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 15:11:48 | 15:10:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 627 | 0 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 15:14:00 | 15:14:25 | ANO | ANO | GND - 3500 | 498 | 70 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |